Linda-turmix

Translate

INDAVIDEOIM

GOD BLESS - ISTEN MEGÁLD

Image and video hosting by TinyPic

2010. március 27., szombat

Varga Miklós : Jézus a Gethsemane Kertben - dalszöveg



Még annyit mondanék:
Ha eljő az út,
Vedd vissza, e bűnös italt!
Már nem kívánom!

Fáj, úgy éget!
Érzem, tudom, megváltoztam!
Nem vagyok már, csalhatatlan!
Mint a kezdetnél,

Ott, az ihletnél,
Lehet, csupán elfáradtam!
Rosszul látom;
30 évnek tűnik,
3 30 év.

És mind, oly hiábavaló!
És még sincs vége!
Megteszem mit ő rám szabott végig kitartok!
Bár gyűlölnek majd,
Ütnek,vernek, s fához szegeznek!

Ismerni kell, ismerni kell Istent!
Ismerni kell, ismerni kell Istent!
Ezt vágytam én, ezt kértem én, csak ezt!
Ezt vágytam én, ezt kértem én, csak ezt!

Miért kell meghalnom?
Hirdettem-e azt, hogy minden előtt én vagyok?
A szavaim, s a tetteim tán tagadták a jót?
Ismerlek már ismerlek én Uram!

Ismerlek már ismerlek én Uram!
Megláttalak, megláttalak Uram!
Megláttalak, megláttalak Uram!
Halál után jutalmam mondd lesz majd?

Halál után jutalmam mondd lesz majd?
Ismerlek már ismerlek én Uram!
Ismerlek már ismerlek én Uram!
Miért kell meghalnom?

Ohh, miért kell meghalnom? Ó, miért? Ó miért kell meghalnom?
Bizonyítsd be azt, hogy nem hiába ölnek meg!
Mutasd meg csak egyszer mindent tudó szellemed!
Mondjad el hogy mi az, amiért én meghalok!

Tudjam azt hogy hol, hogy mikor, s azt is vajon hogy?
(Amiért én meghalok)
Oooh, nézd, nézd hogyan halok!
Nézd, nézd, nézd, nézd hogy pusztulok!
Nézd hogyan halok!


Lásd, nem harcolok!
Túl fáradt vagyok!
30 év vagy 90 volt,
Már nem is tudom!

Fel kell adnom, befejezem,
Amit kezdtem,
amit kezdtél,mert nem én kezdtem!
Isten, hatalmad nagy!
És tiéd az akarat!

Jöjjön hát, a méreg pohár!
Üss meg, törj meg engem!
Szegezz fához, végy magadhoz!
Most, míg meg nem gondolom!

Nincsenek megjegyzések: