Linda-turmix

Translate

INDAVIDEOIM

GOD BLESS - ISTEN MEGÁLD

Image and video hosting by TinyPic

2010. január 14., csütörtök

Máté Péter - Elmegyek - dalszöveg - videó és mp3


Máté Péter - Elmegyek - dalszöveg

Egy kis patak mindig rohant,
s egyre csak énekelt.
Egy sziklafal útjába állt,
s a dalnak így vége lett.
Én is így lettem néma víztükör,
Mikor tőlem elmentél.
Nekem többé már
a Nap sem tündököl,
Csak ha újra megjönnél.


Elmegyek, elmegyek,
milyen úton indulok,
még nem tudom.
Elhagyom otthonom,
még a jóbarátoktól
sem búcsúzom.
Elmegyek, elmegyek,
igen megkereslek én,
bármerre jársz.
Nem tudom,
hogy merre vagy,
mégis úgy érzem,
hogy engem egyre vársz.


Vasárnap volt,
vasárnap volt,
amikor elhagytál.
Nekem te nem,
csak az a nap,
vasárnap volt,
meghalt már.
Hozzám így jött el
a halott vasárnap,
Mikor tőlem elmentél.
Nekem többé már
nem tündököl a Nap,
Csak ha újra megjönnél.

(A 2. versszak másik verziója)

Vasárnap volt,
vasárnap volt,
amikor elhagytál.
Azóta én
minden napon
feketével írok már.
Látod -
így vitted el a színeket,
Mikor tőlem elmentél.
Nekem többé már
nem lesznek ünnepek,
Csak ha újra megjönnél.


Egy - kis - patak - mindig - rohant





Máté Péter_ Elmegyek.mp3

Nincsenek megjegyzések: